Heeft u een vraag en wilt u direct antwoord? Kijk of het antwoord tussen de veelgestelde vragen staat.
 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer u op maandag tot en met vrijdag vóór 16.00 uur uw bestelling plaatst, dan wordt deze binnen 1-2 werkdagen verzonden. Uw bestelling wordt verzonden met PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij verzending binnen Nederland brengen wij € 4,25 verzendkosten in rekening. Bestellingen boven € 75,- worden in Nederland gratis verzonden. Bij verzending binnen België brengen we € 9,80 verzendkosten in rekening.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
U kunt uw bestelling 5 dagen (maandag tot en met vrijdag) per week afhalen op ons adres Fazant 9, 5161 SB Sprang-Capelle.

Welke betaalmethode accepteert Charlotte Beenmode?
Bij Charlotte Beenmode kunt u op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Sepa Overboeking
  • Bancontact

Na ontvangst van uw betaling gaan wij voor u aan de slag om uw bestelling in orde te maken.

iDeal
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.

Sepa Overboeking
U maakt het totaalbedrag van uw bestelling aan ons over op de door u gewenste manier.

Bancontact
Met Bancontact kunt u vanuit België direct online betalen. U rekent af via de online betaalsystemen van de grootste Belgische banken.

Hoe plaats ik een bestelling?
Online shoppen bij Charlotte Beenmode is leuk, snel en makkelijk! Wanneer u een product heeft gevonden selecteert u de juiste maat of kleur en klikt u op Voeg toe aan winkelwagen. De webshop opent automatisch uw winkelwagen. Bent u nog niet uitgeshopt? Klik dan op Verder winkelen. Als u uitgeshopt bent selecteer dan de gewenste betaalwijze en selecteer het juiste land van verzending. Klik vervolgens onderaan de winkelwagen op Bestelling afronden.

Verder met account of zonder account
U kunt ervoor kiezen om een account aan te maken om zo een volgende keer gemakkelijk bij ons te shoppen. Klik dan op Verder met account en maak een account aan. U kunt ook als gast afrekenen. Kies dan voor de optie Verder zonder account.

Factuur- en afleveradres
Vul bij factuuradres uw adresgegevens in. Wijkt het factuuradres af van het afleveradres? Klik dan op Selecteer een afwijkend afleveradres en voeg een nieuw adres toe of pas het adres aan.

Overige gegevens
Heeft u nog aanvullende opmerkingen of wilt u ons iets vragen over uw bestelling of de betaling? Dit kunt u weergeven in het veld onder eventuele opmerkingen.

Nieuwsbrief
Zet een vinkje wanneer u op de hoogte wilt blijven van onze laatste producten, aanbiedingen en nieuwtjes.

Bestelling afronden
Klik op Bestelling afronden om uw bestelling en gegevens te controleren, voordat u uw bestelling definitief bevestigd.

Algemene voorwaarden
Wij vragen u akkoord te gaan met onze Algemen Voorwaarden. Wanneer u akkoord gaat, zet dan een vinkje. Heeft nu vragen over onze Algemene Voorwaarden? Neem dan contact met ons op!

Bestelling bevestigen
Zijn alle gegevens juist? Klik dan op bestelling bevestigen om uw bestelling definitief te maken. Wilt u nog iets wijzigen? Klik dan op Terug naar uw gegevens.

Betaling
U kunt bij Charlotte Beenmode betalen via iDeal, Sepa Overboeking en Bancontact. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

* Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst worden, worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Houd in het weekend en tijden feestdagen rekening met een langere wachttijd.

Hoe kan ik een product terug sturen?
Wanneer u niet helemaal tevreden bent over het product dat u bij ons hebt gekocht, dan mag u het binnen 14 dagen na ontvangst terug sturen. Download en print ons Ruil- en Retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. Gebruik voor de verzending de originele verpakking en verzendenvelop. De kosten van terugzending zijn voor uw eigen rekening.

Vergeet niet uw rekeningnummer te vermelden en de factuur en het ruil- en retourformulier mee te sturen.

Na ontvangst van uw retour ontvangt u het betaalde bedrag zo snel mogelijk op uw rekening.

Hoe kan ik een product ruilen?
Uiteraard is het mogelijk om het bij ons gekochte product te ruilen. Download en print ons Ruil- en retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. Gebruik voor de verzending de originele verpakking en verzendenvelop. De kosten van terugzending zijn voor uw eigen rekening.

Vergeet niet de factuur en het ruil- en retourformulier mee te sturen!

Wij streven ernaar om u het vervangende product binnen 1-2 werkdagen toe te sturen.

Hoe kan ik een kadobon verzilveren?
Op de achterzijde van de kadobon vindt u de waarde en de kortingscode om de kadobon te verzilveren. Wanneer u naar uw winkelwagen gaat kunt u de kortingscode invullen. Klik na het invullen op bereken korting. Het totaalbedrag van uw kadobon in mindering gebracht op uw bestelling. De kortingscode is eenmalig te gebruiken. Indien u een bestelling doet die goedkoper is dan de waarde van de kadobon, dan vervalt het restantbedrag. De restwaarde is niet inwisselbaar voor geld.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
U kunt u wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op Mijn account / Wachtwoord vergeten? Vul uw e-mailadres in en klik op Verstuur. Er wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar het door u gebruikte e-mailadres.

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail met uw vraag naar info@charottebeenmode, neem contact met ons op via telefoon of Whatsapp op 06 – 82 46 62 06 of stuur ons een berichtje via Facebook. Wij helpen u graag!

© 2018 - 2024 Charlotte Beenmode | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel